ליצור, לשווק ולצמוח

השירות הדיגיטלי המדויק עבורך

מי אנחנו?

JO Digital מנוהלת על ידי יסמין ואורטל.
יסמין מגיעה מעולם התוכן והקופירייטינג, המדיה החברתית ומערך קשרי לקוחות.
אורטל מביאה איתה את יכולות העיצוב, הידע הנרחב בניהול, עיצוב ובניית אתרים,
קידום אורגני SEO וניהול מועדוני לקוחות.

עם ניסיון עשיר של מעל עשור בתחום ודגש רב על מקצועיות ושירות אישי
JO Digital תקדם את העסק שלכם לתוצאות מדהימות.

הצלחת כל אחד מלקוחותינו כהצלחה אישית עבורנו ולכן מטרתינו משותפת.
בתהליך עבודה הדדי ושקיפות מלאה אנו ננהל את השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם לחיזוק המותג, חשיפה אופטימלית וגדילה משמעותית של הכנסותיו!

1. שיחת היכרות

שיחת היכרות רצינית במהלכה נבין לעומק את צרכי העסק מטרותיו ויעדיו. לאחר מכן נתמקד באפיון השירות המתאים לכם ונקבע יחד אסטרטגיה, דרכי פעולה ותקציב.

2. הכנת השטח

יישום אסטרטגיית הפעולה ואיסוף חומרים ליצירת ופיתוח סקיצות מעוצבות. לאחר אישורים יוצאים לדרך בשירות הדיגיטלי אותו בחרתם. כל שירות מתבצע בשיתוף פעולה ותיאום מלא עם הלקוח.

3. תהליך עבודה

השקה ויציאה לעבודה סדירה תוך סקירה חודשית ומסודרת על הפעילות או הפרויקט, הסקת מסקנות, הצעת רעיונות חדשים, ותוכניות להמשך הרחבת החשיפה וההכנסות. 

כל שירות שלנו ניתן בליווי צמוד ויחס אישי, כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב ומקצועיות ללא פשרות.
חשוב לנו להקשיב לצרכי כל לקוח וליצור עבורו את הטוב ביותר.

ממליצה בחום ומניסיון על יסמין ואורטל שבנו לי דף נחיתה ואתר תדמית שאני לא מפסיקה לקבל מחמאות עליו.
הן עשו לי עבודה יסודית,עם המון חשיבה והתאימו אותה במיוחד עבורי.
כל מי שרואה זאת אומר כי זה מאוד עניני ומאוד מקצועי. אז מודה לכן על היצירתיות, הסבלנות, המחשבה, ההקשבה לצרכי ולעסק שלי ובעיקר תודה על מוצר מושלםםםם.
אין לי ספק שנמשיך לעבוד יחד. 

שירה גולן

"אנחנו סוגרות כמעט שנה יחד ואני רוצה לנצל את הזמן הזה
להודות לכן על דרך נפלאה,
חריצות על המחשבה כל הזמן לקדם אותי ואת האתר שלי.
אתן יד ימיני בכל צעד. לא מובן מאליו.
מאחלת לנו עוד שנים רבות יחד."

לוני תבל

Loni's

"יסמין ואורטל מקצועיות ביותר!
בנו לנו אתר בזמן קצר, ברמה גבוהה וכל זה במחיר הוגן ביותר.
העבודה איתן הייתה חלקה, קיבלנו מענה לבקשותינו והרגשנו שאנחנו בידיים טובות :)"

סיון ארז אלי שטיין

נפשא

הן היו צמודות אליי כל התהליך, כל שאלה שלי נענתה וכל בקשה. בצמתים שבדרך.
הן הסבירו לי בסבלנות את ההחלטות שצריך לקחת גם אם לא הבנתי שוב ושוב.
באתי לקראת התהליך בהרבה חששות והן כל הזמן הרגיעו אותי, הרגשתי שהן מקשיבות ומתחברות למותג שלי.
כמה כיף זה לבחור צוות שקולט אותך ועף איתך לדרך.
תודה לכן מדהימות וברור שאנחנו ממשיכות לעבוד יחד."

אלכסנדרה רודש

ALEXANDRA

"תודה רבה לך, יסמין, על עבודה מעולה!
התוכן שיצרת גרף הרבה לייקים ותגובות וכל משימה הייתה מבחינתי "שגר ושכח".
כיף לדעת שכל משימה מבוצעת על הצד הטוב ביותר!"

זרינה חבושניאנסקי,

מדיקל מרקטינג

"יסמין את פשוט אלופה!
הגעתי אליך בהמלצה וזה היה שווה את זה. הכתיבה שלך כל כך מדויקת ומקצועית,
את יודעת להשתמש במילים בצורה מאוד מעניינת ופשוטה.
את פשוט מדברת אותי וזה מה שתמיד חיפשתי שיבינו אותי וידעו לכתוב כאילו זאת אני מדברת באמת,
ואת הצלחת לעשות זאת.
אין עליך ממליצה עליך באהבה גדולה!!!

רדמילה פוזיילוב

המרכז לנומרולוגיה והתפתחות אישית

"לצורך הקמה וניהול השיווק ברשתות החברתיות, וכמובן ניהול וקידום האתר בגוגל
שכרתי את שרותיהן של יסמין ואורטל.
העבודה הצמודה מולן הרחיבה את הדעת ופתחה עולם חדש של אפשריות לקידום האתר לשלב הבא.
הזמינות, הרגישות והקשב לצרכים של האתר בתוך מסגרת התקציב, התבררו כ X פקטור לעבודה מולן.
ממליץ מכל הלב לכל מי שרוצה לקחת את העסק שלו צעד אחד קדימה."

יותם שפי

Yotopet

השירותים שלנו

בניית אתרים

אם אתם מחפשים להקים אתר תדמית או חנות אינטרנטית, הגעתם למקום הנכון. בימינו כל עסק חייב להיות בעל נוכחות דיגיטלית והאתר שלכם צריך לייצג את העסק שלכם בשפה ובסגנון שלו.

אנחנו מציעות לכם עיצוב ובניית אתרים המותאמים אישית לצרכי העסק שלכם: הקמת חנות וירטואלית, עיצוב ובניית אתר תדמית, אתר קטלוג, פורטל, אתר לעמותה ובלוג.
האתרים שאנו בונות הם אתרים על בסיס עיצוב עכשווי ומתקדם, רספונסיביים, דגש על חווית הגולש ומוכנים לסריקה נכונה בגוגל. יחד נאפיין את האתר, תקבלו סקיצה ראשונית לאישור ונצא לדרך לבניית האתר שלכם.
אנו מציעות גם שירותי ייעוץ אפיון להקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל.

ניהול אתר

ניהול, תפעול ותחזוקת אתר דורשת זמן, ניסיון והכרה עמוקה עם המערכת. JO Digital מאפשרת ללקוחותיה להשקיע את מירב זמנם בניהול העסק ולנהל עבורם את האתר. ניהול ותחזוקת אתרים הם עניין הכרחי בכדי לשמור על התפקוד השוטף התקין של האתר.

השירות ניתן לאתרי ECOMMERCE, אתרי תדמית, אתרי תוכן וכולל: תיקון בעיות טכניות, העלאת תכנים, הוספת מוצרים, מבצעים, שליחת דיוורים, הוספת אלמנטים ופיצ'רים חדשים באתר, עדכון תוספים, תמיכה טכנית, ניתוח התנהגות הגולשים, כתיבה ועריכת תוכן, גיבויים וטיפול בבאגים ברמת זמינות גבוהה ומחיר מותאם לגודל האתר ותפקודו.

קידום אורגני

אין עסק שלא רוצה להימצא בעמוד הראשון בחיפוש של גוגל! מיקום גבוה שכזה מצריך קידום אורגני, ידע טכני רב והתאמה מדויקת לאתר העסק וזה בדיוק התפקיד שלנו.

כדי לקדם את האתר שלך באינטרנט חשוב להתאימו למילות חיפוש נכונות ולסידור אופטימלי של המידע המצוי בו, החל מהשורות הקטנות, תיאור המוצרים ועד לכתבות המוצגות באתר. חשוב לדאוג להוספת תוכן באופן עקבי, עדכון שוטף ויומיומי, וניהול בהתאם לחידושים חמים מהמתחרים ו/או מקצועיים.

עיצוב עמוד נחיתה

יש לכם מוצר או שירות חדש שאתם רוצים למכור ולקדם? מעוניינים באיסוף לידים או יצירת וובינר? אין לכם אתר? דף נחיתה הוא הכלי השיווקי עבורכם! דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד המעביר את כל המידע שיווקי והחשוב עבור קהל היעד שלכם. בדפי נחיתה ניתן להוביל לרכישה או השארת פרטים כדי שיקחו או ירכשו את השירות / המוצר שהעסק שלכם מציע.

אנחנו ב-JO Digital נקים עבורכם דף נחיתה שיכלול את כל מה שאתם צריכים באופן וסגנון המותאם לעסק שלכם! עיצוב ובניית הדף נחיתה, כתיבת תוכן, מציאת אחסון או דומיין מתאימים, דף רספונסיבי לדסקטופ ומובייל, חיבורים רלוונטיים והתאמת צבעים!

כתיבת תוכן

תוכן איכותי הוא כלי חשוב ובסיסי בכל עסק. התוכן מספק מידע וכלים ללקוחות פוטנציאליים, מציג את היכולות והאופי של העסק בפניהם, מסקרן ומגדיל את זמן השהות שלהם באתר ולבסוף מכין את התשתית לקידום האתר והנוכחות ברשתות החברתיות.

אצלנו, תקבלו את שירות כתיבת התוכן, כתיבה שיווקית, כתבות לקידום(seo) וקופירייטניג בכל הפלטפורמות, במגוון רחב של נושאים וברמה הגבוהה והאיכותית ביותר! כתיבת התכנים מותאמת הן לשפת העסק והן לשפת קהל היעד החל מהתכנים באתר, שכתוב כתבות קיימות וחדשות ועד לשירותי תוכן ברשתות החברתיות. תוכן איכותי ומדויק, יכול להפוך גולש מתעניין ללקוח פוטנציאלי וזה בדיוק מה שכל עסק צריך.

הדרכות לשיווק ברשתות חברתיות

לאחר ניסיון של שנים בשיווק ויצירת תוכן לעסקים ברשתות החברתיות, הקמנו שירות להדרכות שיווק ברשתות החברתיות השונות. רשתות חברתיות הן אחד האמצעים המובילים היום לשיווק עסקים.

שיווק בפייסבוק, באינסטגרם, טיק טוק ויוטיוב זו עבודה רצינית, השקעה בתכנים לצד הבנה עמוקה כיצד להביא מהתכנים האלו חשיפה ולקוחות וכמובן בסופו של תהליך – הכנסות. ישנם עסקים רבים שרוצים לתחזק בעצמם את הרשתות החברתיות ורוצים לקבל כלים, תמיכה וליווי כדי לעשות זאת במקצועיות. מתלבטים במה להתחיל ואיך? מוזמנים להשאיר פרטים בטופס שלמטה וניצור קשר.

שיווק בפייסבוק

לפייסבוק מעל 2.3 מיליארד משתמשים ברחבי העולם וכמעט 7 מיליון במדינת ישראל. עם נתונים אלו אסטרטגיית ניהול ושיווק נכונה – תמשוך אליך בדיוק את הלקוחות שהעסק שלך צריך! וכאן אנחנו נכנסות לתמונה ועושות את העבודה בשבילך.

אנו נקים ו/או נשדרג לעסק שלך את עמוד הפייסבוק, נגדיל את החשיפה וכמות הלייקים, ננהל עבורך את המענה ללקוחות, ניצור שיתופי פעולה עם קבוצות, מובילי דעת קהל ובעלי מקצוע רלוונטיים. נעשה זאת באמצעות שילוב נכון של תוכן מדויק, עיצוב גרפי מושך ומעניין, פרסום ממוקד תוך מתן ערך לעוקבים וניהול יעיל וחכם – באופן המקצועי ביותר!

שיווק באינסטגרם

שיווק באינסטגרם

האינסטגרם הוא כלי מדיה חברתי ויזואלי, מונגש ובשימוש נרחב, חשוב ומומלץ מאוד לעסקים. באמצעות שיווק יצירתי ניתן להגיע למקסימום חשיפה, נוכחות ברשתות החברתיות ולהישאר במודעות בקרב הלקוחות. לעשייה נכונה, נדרשת הקפדה גבוהה על הפן העיצובי וכאן נדרשת עבודה של מומחים בתחום – אנחנו!

אנו נקים ו/או נשדרג את עמוד האינסטגרם שלך, עם תוכן נכון ועיצוב תמונות בשפת העסק שלך, ניצור עבורך פיד מעוצב ומוקפד ונגדיל את החשיפה בעמוד. כמובן שזה כולל גם מעקב על מערך העוקבים, ניהול המענה ללקוחות, וכן יצירת שיתופי פעולה עם עוד עמודים דומים ומובילי דעת קהל.

רוצים לעבוד איתנו?

פרויקטים

פרויקטים

צרו קשר

בואו נכיר!

אנחנו ב-JO Digital יודעות שאתם רוצים את הטוב ביותר לעסק שלכם אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל.
אתם רוצים לשווק אותו, להקים לו אתר מתאים, שיעבוד טוב, שיהיה בו תוכן איכותי ושבסופו של דבר יביא לכם הצלחה, פניות של לקוחות חדשים והכנסות!

לכן, חשוב לנו שלפני הכל נכיר, חשוב לנו לשמוע מה אתם רוצים וצריכים ואיך אנחנו יכולות לתת לכם את זה באופן המתאים לכם בדיוק,
כך אתם תוכלו לנהל בראש שקט את העסק ואנחנו נדאג לשאר.

הצהרת נגישות | תנאי שימוש | כל הזכויות שמורות ל-JO Digital

דילוג לתוכן